הארכת הפין

כיצד להגדיל את גודל הפין באופן טבעי עם תרגילים הארכת הפין להגדיל את גודל התרגיל התרגילים תרגילי הגדילה כוללים סדרה של עיסויים ומותח באופן טבעי לקדם את הפין הצמיחה. הם מבוצעים עם הידיים (על ידי ביצוע סימן של אישור עם האצבעות) ושימוש סיכה על הפין. מומלץ לתרגל אותם לפחות פעמים בשבוע כדי להשיג תוצאות. מטרת התרגילים היא להגדיל את כמות הדם שיכולה להכניס את הפין ובכך להפוך את הרקמות לגדול.
אם אתה מעוניין להגדיל את אורך ועובי טבעי עם תרגילים, אתה צריך להתאמן מספר סוגים של תרגילים.
התרגילים כדי להגדיל את הפין באופן טבעי לעבוד שילוב של:

תרגילי ג'לצ'ינג: טכניקה המורכבת מ"חליבה "של הפין.
הפין תרגילי מתיחה: טכניקה המסייעת לשפר את אורך הפין.
תרגילי קגל: טכניקה המשמשת להגברת זרימת הדם לתוך הפין.
הם משמשים כדי להפוך את הפין לגדול באופן כללי (פיר ועטרה).

תרגילי ג'לצ'ינג

תרגילי jelqing תרגילי Jelqing כבר בשימוש במשך זמן רב. הם משמשים להגדלת הפין. אם אתה רוצה לעשות את זה לגדול באופן טבעי הוא חלק בסיסי של השגרה. תרגילים מורכבים של "חליבה" הפין בלי להיות זקוף לחלוטין.

תרגילי Jelqing מגבירים את זרימת הדם במצב חצי זקוף, מביאים דם לכל חלקי הפין, גורמים לו לזרום, להגדיל את הרקמות ולהגדיל את הפין כולו.

עושה את התרגילים על בסיס יומי (יום ולילה) יעזור לך להגדיל את הפין שלך באופן טבעי. כדי לבצע את התרגיל כראוי, עליך למקם מגבת ספוגה במים חמים על הפין שלך. להחזיק את המגבת סביב הפין שלך במשך שתיים או שלוש דקות. בגלל החום הפין שלך יהיה חצי זקוף.

אתה יכול להחיל קצת שמן או חומר סיכה על קצות האצבעות. אתה צריך לעשות את סימן אישור עם האצבעות שלך לתפוס את הפין שלך וללחוץ את הפין שלך מלמטה למעלה.

אתה יכול לחזור על התרגיל 100 פעמים בשתי דקות. לאחר כך במשך כמה ימים תתחיל לראות איך גודל הפין שלך עולה. אין תוכנית הגדלת הפין כי אין זה סוג של תרגיל.

אינץ 'או סנטימטרים שנרכשו מ jelqing הם קבועים עבור כל סוגי הפין, גם אחרי שאתה מפסיק להתאמן. חשוב לעשות את התרגילים כראוי, עם מספיק חומר סיכה. למרות סוגים שונים של jelqing

רטוב רטוב
זה נקרא jelqing רטוב כי אתה חייב להחיל חומר סיכה לפני תחילת התרגיל. אם הפין שלך מתייבש ביןהארכת הפין פעילות גופנית ופעילות גופנית אתה צריך לעצור ולהחיל שוב סיכה שוב. כדי להתחיל, אתה צריך לעשות את אישור עם יד שמאל כדי לתפוס את הבסיס של הפין ולהשתמש יד ימין שלך כדי למתוח את הפין. כדי לחלוב את הפין, להזיז את יד שמאל שלך מלמטה עד קצה. חשוב לממש עם הקמת 50% -70% (חצי זקוף). אם אתה מקבל 100% בסך הכל זקפה, להפסיק את התרגיל עד שתחזור 50% -70% הזקפה. הימנע שפיכה עד שתסיים פעילות גופנית.

יבש jelqing
זה מאוד דומה jelqing רטוב אבל ללא חומר סיכה. תרגילים רבים להגדלת הפין ממליצים על ג 'ינקינג יבש כי זה נותן את אותן תוצאות כמו jelqing רטוב ושומר על חומר סיכה. חשוב להתחמם למתוח את הבסיס היטב. חימום: 5 דקות מתיחות: 5 דקות Jelqing: 10 דקות קירור: 5 דקות.

תרגיל שגרתי

במהלך השבוע הראשון, אתה שונא ליצור את הרגל של תרגול כל שלושת התרגילים באופן קבוע. אתה לא צריך לעשות את כל שלושת התרגילים כל יום. כמה מומחים ממליצים לעשות 4 ימים של אימון בשבוע: אימון יום אחד מנוחה יום אחד לסירוגין. אם אתה עושה את התרגילים האלה אתה יכול להתחיל לראות תוצאות ב 6 שבועות או אם אתה רוצה ללכת מהר יותר אתה יכול לשלב אותם עם מתקדמים שני שלבים jelqing תרגילי אימון שיצרו את התנאים הדרושים כדי להגדיל את גופים חלולים של הפין באופן טבעי.

חוֹמֶר סִיכָּה:

להיות משומן היטב הוא כנראה אחד החלקים החשובים ביותר של תרגילי הגדלת הפין. חשוב כי אתה מוסיף הרבה חומר סיכה לפני תחילת כל התרגיל. כמו כן, אתה צריך להשתמש חומר סיכה כי אתה אוהב את הריח והמרקם. אתה לא צריך לבזבז הרבה כסף על שמנים ספציפיים כדי להאריך ולעבות את הפין שלך. כל חומר סיכה יכול להיות תקף הדבר החשוב הוא לקנות חומר סיכה כי לא מתייבש במהירות. לכן אני ממליץ על חומרי סיכה על בסיס מים. זה הכרחי כי הפין שלך להיות משומן לחלוטין במהלך התרגילים. יש בחורים שמשתמשים בווזלין. יש בחורים שמשתמשים בשמן התינוק ג'ונסון כי זה כל כך רך שהם לא מקבלים שום אדמומיות.

שיער ערווה:

הארכת הפיןלפני תחילת התרגילים, חשוב לך לחתוך את השיער. השיער סביב עלול לגרום לגירוי. על ידי חיתוך שערות אלה אנו יכולים גם להפוך את הפין נראה גדול יותר, וזה תמיד טוב לשיפור ההערכה העצמית שלך כאשר אתה מסתכל במראה או חברה שלך רואה את זה. גילוח השערות גם גורם להם ליהנות ממין אוראלי. לבסוף, זכור כי אם אתה קצת הארכת הפין, לאבד משקל יכול להפוך את הפין נראה bigeer על ידי הסרת שומן מכל רחבי הפין. זה שומן על הבטן התחתונה מסתיר הרבה של הפין. אם תשרוף את השומן הזה, תיצור את האשליה שהפין שלך גדול יותר, מבלי להתחיל לגדול.

מתחמם:

חימום תרגילים חשובים כדי למנוע נזק לרקמות של הפין. הפגישה עם חם עם מגבת חמה יכול להימשך כ 8 דקות. קודם לטבול את המגבת במים חמים. ואז לנקז את המים החמים מן הופר לעטוף את הפין שלך במגבת במשך שתי דקות. לאחר מכן הסר את המגבת וחזור על התהליך פעמיים. בסך הכל, שש דקות מחולק לשלושה חלקים. נסה להיות עקביים בשגרה שלך כדי לקבל את התוצאות. אם אתה עושה את זה נכון, תראה את התוצאות. לפני תחילת כל פגישה jelqing לוודא הפין שלך חם ולא זקוף לחלוטין, כדי למנוע פגיעה.

תרגילי קיגל
תרגילי KegelExercises עם שריר PC הם יעילים להגדיל את אורך היקפו של הפין. תרגילי קגל הם גם אלה שפועלים לשליטה מלאה בשפיכה. עם סוג זה של תרגיל הפין שלך לא רק להגדיל את אורך אבל גם את עובי. איך עושים תרגילי קגל?

הצעד הראשון הוא למצוא את השריר PC. עבור מתחיל זה קשה כי הוא ממוקם בין פי הטבעת ואת האשכים. כדי למצוא את השרירים PC בקלות אני ממליץ לך ללכת לשירותים להשתין. אם אתה מתחיל להשתין ולהפסיק, תוכל להבחין כי יש שריר כי הוא הידוק: כי הוא שריר PC. דרך נוספת לאתר אותו היא כאשר יש לך זקפה. השריר המניע את הפין בלי לגעת בו בידיים הוא שריר ה- PC הארכת הפין.

התכווצות והרפיה:

זהו תרגיל פשוט אך יעיל. מטרת התרגיל היא להגביר את זרימת הדם לפין כאשר יש לך זקפה. ככל שיותר דם נכנס לפין, קשה יותר את הזקפה. תרגיל זה לא ייקח הרבה זמן ואתה יכול לעשות את זה בכל מקום, כי אתה רק צריך לחתוך את השריר PC ולאחר מכן לשחרר את המתח שוב ושוב, אין מגבלה במספר התכווצויות. במחקר שלי מה שהצלחתי למצוא הוא שהמספר המומלץ הוא 24 התכווצויות מוכפל ב -5 קבוצות עם הפסקות של 5 שניות ביניהם. סך של 120 התכווצויות בסך הכל. אם מספר 24 הוא ארוך מדי בשבילך בהתחלה, לנסות את זה עם קבוצות של 15 ולעלות מעט מעט.

נשימה והתכווצויות:

זהו תרגיל דומה לקודמת עם תוספת של הוספת נשימה. התחל על ידי התכווצות שריר PC לאט עד שתבחין כי אתה לא יכול לחוזה זה יותר. בחודש הבא, לעצור את הנשימה למשך 20 שניות בעוד שריר PC הוא התכווץ. המטרה הסופית היא לנסות להגיע 40 שניות – 1 דקה, תלוי ביכולת הריאות שלך.

טיפוס על ההר:

זהו התרגיל להגביר את העוצמה. זה הולך על הולך פחות. כדי להתחיל אתה צריך לחזק את השריר במשך 5 שניות. התכווצות הבא צריך להיות חזק יותר מאשר הקודם עד שתגיע הצמצום החזק ביותר שאתה יכול להחזיק אותו במשך 5 דקות. משם יש לחזור על התהליך פעם אחת.

הארכת הפין

תרגיל זה הוא קצת שונה מאחרים כי זה חייב להתחיל עם התכווצויות מתונות מאוד, אבל במקום לשחרר את הצירים יש לך להגדיל את האינטנסיביות לאט לאט, כמו בגלים. כל סדרה צריכה להימשך בין 3 ל 4 דקות. בחלק האחרון, כאשר אתה מרגיש שאתה לא יכול להגדיל את עוצמת התכווצות, אתה חייב להחזיק מעמד במשך 30 שניות. הדבר הגדול על תרגילי קגל של שריר PC הוא שאתה יכול לעשות אותם בכל מקום וללא שימון הפין הארכת הפין.

 

תרגילי מתיחת הפין
הפין למתוח תרגילים לבסוף, חשוב גם לבצע מתיחות להאריך את הרצועה התליית של הפין. אלה הן שיטות שונות של מתיחה.

אופן הפיכתו:

אתה צריך לשים את היד על ידי ביצוע סמל אישור להחזיק את העטרה של הפין. חזור על הפעולה על ידי הזזת הפין 5 פעמים בכיוון השעון ו 5 פעמים נגד כיוון השעון.

מתיחה ורעד:

שיטה זו כוללת לתפוס את הפין באותו אופן כמו בשיטה פיתול (על ידי ביצוע אישור עם היד שלך). ברגע שיש לך הזז את הפין מתוח לכל הכיוונים פגע 15 פעמים על הפין השמאלי שלך (על ידי רועד אותו) ו 15 פעמים נגד רגל ימין.

סיבוב וטלטול מתקדמים:

שיטה זו היא שילוב של שני לעיל. זוהי שיטה מתקדמת כי אתה יכול להשתמש פעם יש לך את שתי התרגילים הקודמים תחת שליטה. הפין הוא תפס עם סימן אישור כמו התרגילים הקודמים. לאחר מכן, להפוך את התנועה של הידיים 15 פעמים בכל כיוון ולנער את הפין 30 פעמים נגד רגל שמאל ועוד 30 פעמים נגד רגל ימין הארכת הפין.